poniedziałek, 13 grudnia 2010

kartki wysłane, pierniki pachną i robimy wianek



Witajcie w bardzo przedświątecznym i gorącym czasie. Znalazłam małą chwilkę na uzupełnienie zaległości blogowych. Kartki świąteczne zrobione już jakiś czas temu (mocno inspirowane kartkami scrappasion), może poczta zdąży na czas w tym roku :)



i jedna szczegółowo:



Nie wyobrażam sobie choinki i świąt bez zapachu piernika. Dlatego też w tym roku nie mogło ich zabraknąć :) Dzielnie czekają w naczyniu na moment ozdabiania.



Zabrałam się też za robienie świątecznego wianka. Podstawą jest wianek zrobiony ze słomy opleciony gałązkami z 3 różnych iglaków :) Do tego ręcznie robione "ozdoby" typu but, serducho (jeszcze w toku) i dużo czerwonych wstążek. Cały wzór widziałam gdzieś na jakimś zagranicznym blogu i bardzo mi się spodobał. Oczywiście codziennie dodaję jakiś jeden (żeby się nie przepracować) nowy element do wianka, bo całość którą widzicie nie jest jeszcze skończona.



Oczywiście jak zawsze we wszelkich pracach miałam wiernego pomagiera. Tym razem zajął się wstępnym etapem szycia - namaczaniem :)



Pozdrawiam piernikowo!

PS. Wy też codziennie gonicie swój ogon??

1 komentarz: