piątek, 12 grudnia 2014

Second hand

Kilka drobiazgów z mojej szafy. Do każdego zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki - list 8 zł a paczka w zależności od wagi - od 12 zł. Zapraszam!

Szyld, napis na metalowej tabliczce HOME. Wisiał u mnie na ścianie. Stan idealny.60 zł. 


Koszyk z akcesoriami do łazienki. Drewniany, pobielany, nowy. 20 zł. 


Tabliczka metalowa little princes IbLaursena. Jak nowa. 15zł. 



Zielony pojemnik na różności. Jak nowy. 10 zł.



Coś dla fanów jerba matte. Naczynko drewniane z bombillą. Użyte 2 razy. 50zł.



Kosz z trawy IbLaursena, z poszewką, zawiązywany na sznurek w środku. Raczej do lekkich rzeczy. Raz noszony 120zł.


 Ściereczka GreenGate, w ciemną, różową kratkę. Nowa. 20 zł.


10 komentarzy:

  1. Witam!

    Napisałam maila z zapytaniem o drewniane LOVE. Byłabym zainteresowana. Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uśmiecham się do bojek :))
    pozdrawiam i pisze mila ;))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:) mam pytanie - czy ten zielony koszyk jest sam z szufelką?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, bo ja jestem na etapie szukania właśnie takich szufelek.
    dziękuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Poprosze zolta puszke na ciastka i naczynko stylizowane na ceramiczne....
    Jus pisze meila
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, skasowałam poprzedni komentarz. Żółtej puszki już nie ma ale zielone naczynko jest dostępne

    OdpowiedzUsuń
  7. CZy ten kosz jest nadal dostępny?

    OdpowiedzUsuń